lørdag den 23. juni 2012

Vaser, opbevaringskrukker og fyrfadslys

Jeg er personlig helt vild med at dekorere på vaser, opbevaringskrukker og små fyrfadslys, som jeg oftest køber billigt i eks. Ikea og genbrugsbutikker. Jeg dekorerer dem med mange forskellige materialer som, servietdecoupage, glasmaling, mosaik mm. Opbevaringskrukkerne bliver bl.a. brugt i køkkenet til ris, pasta, havregryn, mel osv. i stedet for at have det i deres oprindelige emballage, så ser det nu langt flottere ud og have dem i fine krukker, som man endda selv har lavet.

Her kommer lige et lille udpluk af dem.

Rigtig god fornøjelse.















                                                       Lavet og flettet af sort ståltråd

                                                               Lavet ud af mosaik

  Porcelæn som jeg har smadret, efterfølgende limet fast på vase, for til sidst at blivet fuet ud med cementmasse.




                                                         Malet med porcelænsmaling

                                  Først malet med porcelænsmaling, for derefter påsætning af serviet.






















                                              Lavet på et gladkursus


De to små fyrfadslys er malet med frostet glasmaling, mens den store sorte er malet med krakeleringsmaling.








3 kommentarer:

  1. du er da lidt af en multikunstner :)

    det ser drøn flot ud

    SvarSlet
  2. Tusind tak Pia og Lotte for jeres søde kommentar. Ja lidt kreativitet er det blevet til i løbet af mine 24 år. Og det bliver forhåbentlig ikke det sidste:-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.