tirsdag den 19. juni 2012

Et lille udvalg af nogle af mine Halskæder

Da jeg som tidligere har nævnt, er jeg jo bare helt vild med at lave smykker, og ville da lige vise jer søde læsere et lille udvalg af nogle af mine halskæder. Jeg sælger som sagt gerne ud af dem, og har du andre ønsker, end det du ser her, så er du meget velkommen til at smide en mail til mig, eller skrive en kommentar under indlægget, så finder vi helt sikkert ud af det.

helena.engelbrecht@yahoo.dk

Rigtig god fornøjelse.



































































2 kommentarer:

  1. Sikke nogle flotte halskæder :o)
    Jeg har lige tilføjet dig til min blogroll, så andre også kan finde vej til dine fine ting..

    SvarSlet
  2. Tusind tak Pia, fordi du har tilføjet mig til din blogroll. Det er jeg rigtig glad for.

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.