søndag den 14. december 2014

Trækasser med nyt udseende

For et stykke tid siden fik jeg købt disse tre trækasser, som jeg egentlig synes var lidt kedelige og tænkte derfor, at de måtte kunne piftes op med et eller andet.
 
Jeg har jo før piftet denne kedelige bakke, som du kan se i dette indlæg og jeg blev derfor inspireret til, at lave kasserne lidt alla samme stil. Jeg har jo altid haft en kærlighed til de her Fermliving trekanter, som jeg også har lavet utallige puder med.
Først havde jeg overvejet, at male trekanterne ligesom bakken, men så var det jeg faldt over mit marmorfolie, som jeg også brugte til mine marmorjuletræer og tænkte straks, at det kunne se fedt ud med sort og cremehvid marmorfolie på kryds og tværs af hinanden. Det var dog noget af et større arbejde, end jeg først lige havde forudset.
Først skulle jeg nemlig have målt alle trekanterne op på kassernes side og tro mig, det var dælme mange felter, som efterfølgende skulle klippes og passes til. Men det var helt sikkert hele arbejdet værd, for jeg er virkelig blevet tilfreds med resultatet af dem alle tre.
 
Det bedste af det hele er, at de alle har låg på, så jeg kan stable dem ovenpå hinanden, så kan de nemlig stå i min meget smalle gang, som jeg har i min lejlighed.
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.