onsdag den 17. september 2014

Flere Ugletegninger fra min hånd

Bedst som jeg var igang med at rydde lidt op i alle mine billeder på min computer, opdager jeg, at jeg slet ikke har fået vist jer mine seneste ugletegninger.
Som mange af jer jo ved, så har jeg jo et særligt forhold til ugler, men ligesom ved kronhjortetegningerne, som jeg viste frem i dette indlæg, så kan jeg heller ikke helt præcis svare på hvad der gør, at netop denne fugl fanger min blyantstrøj.
Under alle omstændigheder, så ved jeg dog, at det nok ikke bliver de sidste ugletegninger i min levetid, for allerede nu er jeg igang med endnu en :-) Ja, ja kald mig bare uglenørd.
 
Hvis du har lyst, så kan du se mine andre ugletegninger lige her
 
 
 
 




Ellers vil jeg blot ønske jer alle en dejlig weekend. Jeg er så heldig, at min weekend skal tilbringes den på et hotelophold sammen med min dejlige bonusstoresøster.
Hvad skal du lave i din weekend?

2 kommentarer:

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.