lørdag den 18. maj 2013

Endnu et nyt iphonecover af eget design

Som jeg tidligere har vist jer i dette indlæg, som I kan læse lige her, så har jeg endnu engang fået lavet mit eget iphonecover med en af mine grafiske tegninger. Denne gang har jeg anvendt en af mine elefanter som tryk. Selve coveret er igen blevet bestilt fra Design-Skins, og dem kan jeg varmt anbefale jer at bestille fra, hvis du selv tænker at lave dit eget cover. Du kan også få trykt et fotobillede eks. af dine børn, dit dyr mm. Du skal blot have dit billede liggende på din computer og følge trin for trin vejledningen på deres hjemmeside, så går det let som en lej. Jeg må endnu engang sige, at jeg er yderst tilfreds med resultatet, især skyggerne som jeg tegner med blyant bliver tydelige, hvilket jeg godt kunne være lidt usikker på. Men som sagt, så er jeg yderst tilfreds.
Hvad synes I, er denne at foretrække eller skal jeg skifte over til det tidligere?

 
Her kan I se den oprindelige tegning, jeg valgte at få trykt over på coveret.
 
Fortsat rigtig god pinse.

7 kommentarer:

  1. Hvor er det flot. Jeg er meget imponeret over, hvor kreativ du er, og hvor meget du får fra hånden :)

    SvarSlet
  2. Jeg synes, det er rigtig flot. Kan også godt lide, at der er lidt luft over og under billedet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde, ja jeg har nu også taget den i brug og den får mange fine kommentarer fra alle mine venner ;-) så det er rigtig dejligt.

      Slet
  3. Hvor er det bare e flot tegning og en fed ide! Tusind tak for link! Kh Charlotte

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.