mandag den 29. oktober 2012

Guldtasken blev til

Lige som denne taske har jeg nu formåede mig ud i endnu en KÆMPE taske projekt. Og her den anden dag, blev jeg så færdig med mit livs største taskeprojekt. Denne taske er nemlig den første, som jeg har flettet med en bred bund, hvilket jeg lige skulle have kringlet, hvordan man gjorde. Men da jeg først fandt ud af det, var det som mange andre ting, som man lige skal tillære sig, slet ikke så svært, og jeg må da også sige, at jeg er yderst tilfreds. Tasken måler 24 x 23 cm og har en bred bund på 10 x 23 cm. Den er flettet udelukkende af gavepapir samt et par af mine gamle klavernoder. Bare rolig jeg har stadig originalerne af noderne. Papiret som jeg har brugt til tasken, er blot kopier.
Jeg har desuden syet en skulderrem i sort stof, hvorefter jeg har syet pyntebånd på, som jeg har købt i en af mine favorit butikker City Stoffer her i Aarhus. Yderemere er der sort lynlås i taskens top.
Der er over 450 stykker papir, som er blevet klippet, monteret med tape, foldet og syet sammen, så det har som sagt taget en del timer, men det der faktisk også har givet mig rigtig meget sved på panden var, hvordan sammensætningen af papiret til taskens mønster skulle blive. I stedet for at lave den spraglet, som du kan se på mine andre tasker lige her, valgte jeg, at lave den mere simpel, som I kan se på billederne.

Hvad synes I, er den værd at være tilfreds med?


 
 
 Enden af skulderremmen
 
 
 Jeg har igen lavet tasken således, at man kan tage skulderremmen af, i tilfælde af, at man gerne vil have en anden farve rem. Her kan du se tasken uden skulderrem.
 
Håber også jeres mandag har været ligeså lærerig som min. Mit hoved er i hvertfald fyldt op på en positiv måde. Rigtig god aften.

8 kommentarer:

  1. Den er rigtig flot, Helena. Den kan du godt være tilfreds med!! Blir igen imponeret af al din foldning ;)

    SvarSlet
  2. Du skal ikke bare være tilfreds med den. Du skal være vildt stolt over den. Den er jo helt vildt flot! :-)

    SvarSlet
  3. Din taske er bare så flot sammensat i mønstret.
    K.h. Lis

    SvarSlet
  4. Tusind tak allesammen. Det er bare så dejligt, at få så positive kommentarer. Jeg kan allerede røbe, at jeg er i fuld gang med endnu et fletteprojekt:-) Kan ikke lade være, og der skal også laves lidt lidt et par julegaver.

    SvarSlet
  5. Okay, den er altså såååå fed. Er så misunderlig på alt det du kan. Kan man forresten sætte dine smykker på sin ønskeseddel og håbe på, manden køber dem i julegave? Sælger du af dem?

    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. Lekker Helena, den skal du virkelig være tilfreds med:)

    Ønsker deg en fortsatt god uke,
    og takker for at du er med i min gi-bort - lykke til:)
    Klem

    SvarSlet
  7. Line, hvor er jeg taknemmelig for, at du sætter mine smykker på din ønskeseddel, og ja, jeg sælger det gerne til dig/din mand, du/I skriver bare:-)

    SvarSlet
  8. Den er meget meget flot. Jeg er vild med farverne :)

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.